wtorek, 29 maja 2018

Malifaux - The Guild, part 1

Mam trochę nieopublikowanych figurek Malifaux z rożnych okresów mojego malowania i z rożnych, nawet niekompletnych zestawów frakcji The Guild. W sam raz na duże posty z kilkoma figurkami na raz :)
Dziś przedstawię wam grupowe zdjęcie 5 figurek z których jedną już pokazałem wcześniej (jest to Wastrel, który wystąpił na blogu, kiedy publikowałem zdjęcia jego alternatywnej, kobiecej rzeźby - Miss Anne Thrope). Postać tę zresztą miałem już okazję malować prawie 3 lata temu razem z zestawem mistrza Lucas'a McCabe'a - zobaczcie moje wcześniejsze podejście - Relic Hunters.
A pozostałe postacie ?
Dwie pierwsze z lewej to Guild Guards, kolejny to Austringer (inne malowanie tej postaci, tym razem z sokołami i z 'kolegą' zobaczcie pod tym linkiem - Guild Austringers), czwarta postać to  opisany wyżej Wastrel a ostatnia to jeden z trzech (bo pozostałych nie mam) - Pistolero de Latigo.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.











6 komentarzy:

  1. Posiadają genialny klimat! No i malowanie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super modele! Jak widać, można wykazać się kreatywnością przy projektowaniu modeli rewolwerowców/ I do tego malowanie na szóstkę: uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jeszcze sporo rewolwerowcow będzie u mnie w Malifaux.

      Usuń
  3. Ależ ta spalona marsjańska ziemia im tu robi.
    Normalnie jak w Arizonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiona w 100% zgodnie z broszurką GW nt ich farb strukturalnych:-)

      Usuń