niedziela, 26 lutego 2012

Krasnoludy z Bitwy o Przełęcz Czaszki

Krasnoludy z Bitwy o Przełęcz Czaszki. W przeciwieństwie do Goblinów z zestawu, których było ponad 70 figurek, Krasnoludów jest zaledwie 35-ciu chłopa plus armata.
Malowanie ? Bardzo proste - podkład czarny w sprayu i podstawowe kolory. Gdzieniegdzie zrobiony washing oraz highlight (zarówno drybrushing czy standardowe nakładanie pędzlem jaśniejszego koloru na ciemniejszy).

Malowanie Krasnoludów szło mi zdecydowanie lepiej i sprawniej niż Goblinów oraz zdecydowanie szybciej.







12 Krasnoludzkich Wojowników


Pierwsze podejście do Krasnoludów i jeden poważny błąd - wszystkim dwunastu wojownikom pomalowałem brody na ten sam kolor - przez to wydają się jeszcze bardziej podobni do siebie niżby wynikało to z niezbyt zróżnicowanej bryły figurek.
Zawsze można powiedzieć, iż są oni synami slayers'ów ;)



8 Krasnoludzkich Górników



Tutaj już próbowałem pomalować brody różnymi odcieniami brązu. Zastanawiałem się też nad podstawkami z czarnymi kamieniami imitującymi węgiel, ale koniec końców postawiłem na jednolitość podstawek w całej armii. Swoją drogą niesamowicie dobra jednostka. Zaledwie 8, a wprowadzają spore zamieszanie podczas walk wręcz.


10 Gromowładnych




Kolejny przykład jednorodności zarostu, tym razem wśród członków oddziału Krasnoludzkich Gromowładnych. Zapewne spowodowany wielkim powodzeniem u kobiet jednego tylko weterana - takiego, który jako jedyny przeżył jakąś wielką historyczną bitwę ;)



Krasnoludzkie Działo z obsługą






Najbardziej niszczycielska i zarazem zawodna jednostka z zestawu Bitwy o Przełęcz Czaszki. Ilość missfire'ów jakimi raczy mnie ta machina spowodowała, iż nie będę jej już wystawiał bez Engineer'a. Krasnoludzkie Działa sprawdzają się zapewne jedynie, gdy masz ich sporą ilość w swojej armii. 

Thane i Dragon Slayer



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz