sobota, 14 czerwca 2014

Krypta Królów zliebsterowana !

“Liebster Awards 2014” rozpanoszyła się na bitewniakowej blogosferze niczym Parchowa Zaraza po Migotliwej Wstędze. Dotarła również i do tego ciemnego zakątka zwanego Kryptą Królów. Jako że król tej krypty (skostniały i niemrawy szkielet – który mimo to zdołał ukończyć niedawno olsztyński sprint triathlon) był/jest niejako zajęty (przebudową swojego grobowca) dopiero teraz, po około 2 tygodniach od nominacji, odpowie na wezwanie Kolekcjonerki, przekaże swoje nominacje dalej w świat i wróci do swoich, jakże ważnych, obowiązków.
Tym oto pięknym, prozą pisanym, wstępem chciałbym wielce podziękować Kolekcjonerce za duchowe (sic!) wsparcie dla Krypty Królów :). Dzięki za nominację! 
A teraz do dzieła !

.................................
Instrukcja obsługi Liebster Award:
1. Kopiuj i wklej nagrodę na swój blog z linkiem do osoby ciebie nominującej.
2. Przekaż nagrodę do Twojej listy najlepszych blogów, które maja mniej niż 200 obserwatorów, poprzez pozostawienie komentarza o nominacji i wygranej nagrodzie i opublikuj listę na swoim blogu.
3. Usiądź i delektuj się tym, że właśnie poprawiłeś komuś jego dzień!
4. Nie ma żadnej obligacji do tego aby dalej przekazać tą wiadomość, ale było by bardzo miło gdybyś poświęcił na to trochę swojego czasu.
.................................

Swoje słowa uznania (które lecą z pustego wnętrza mojej klatki piersiowej) chciałbym posłać w te oto miejsca w figurkowej blogosferze:

Dwarf Crypt – bo krypty trzymają się razem a to raduje moje martwe serce !;

Kuźnia Imarthila – za formę wpisów, która przypadła mi do gustu  – daje to spokój mej niespokojnej duszy;

Raspberry Imagination – za jakże artystyczny blog, zarówno w formie jak i treści  – przynosi ukojenie mym nieruchawym oczom;

Bloody Beast - ilość wpisów przyprawia o zawrót głowy. No i ten styl malowania - nie do podrobienia ! Źródło inspiracji dla mej pustej wyobraźni.

Quidamcorvus - za to, że jest okiem cyklonu w polskiej, bitewnej blogosferze (zabrzmiało pompatycznie?)



Razem ze słowami otuchy ślę te o to pytania do władców tych blogów z prośbą aby się ustosunkowali i (w miarę możliwości) napisali odpowiedzi na swoich blogach:

1. Masz jakieś inne hobby ? Czy tylko te figurki figurki figurki ..... ?
2. Jesteś bardziej graczem czy pasjonatem malowania ? Czy niepomalowana figurka na bitewnym stole Cię drażni ?
3. Czy chciałbyś w bitewniakach widzieć całkowicie nowy system oparty na jakimś ulubionym filmie, serialu, grze komputerowej, książce ? 
4. Rozwiąż dylemat: W płonącej szopie leżą związani: pijany, nagi krasnolud i śmierdzący, bezzębny goblin. Masz szansę uratować jednego. Co robisz ?
5. Jaka jest prędkość lotu jaskółki bez obciążenia?

I to wszystko ! Jak chcecie możecie odpowiedzieć na te pytania albo i nie - bo to tylko ZABAWA ! :)


A teraz najważniejsze - moje odpowiedzi na pytania zadane mi przez Kolekcjonerkę, które to (te odpowiedzi) pozwolą określić Wam mój profil psychologiczny :

1. Dlaczego rozpocząłeś blogowanie?
Bo zgodnie z prawem w fizyce kwantowej - jak nikt nie widzi Twoich figurek to one NIE  ISTNIEJĄ. Ergo – stąd mój blog :)

2. Jeśli mógłbyś zmienić jedną rzecz w wargamingowym hobby, co by to było?
Byłoby to pytanie nr 10 na tej liście.

3. Co jest najważniejsze w życiu?
Trzymać się go i przetrwać wszystko – jak karaluch. Najważniejsze w życiu to nie być Ignorantem;

4. Chciałbyś żyć wiecznie?
Jako Król Krypty przecież „żyję” wiecznie! A tak naprawdę – to TAK – o ile mógłbym żyć wiecznie razem z moją królową (bo bez niej byłoby krucho). Zobaczyć cały świat, ba - wszechświat ! i móc po nim podróżować, poznać wszelkie tajemnice, zrozumieć życie (przez duże Ż) i zrozumieć kosmos. Bo na to wszystko trzeba czasu a jedno ludzkie życie nie starczy aby to wszystko ogarnąć. Myślę, że bym się nie nudził. I na pewno było by warto. Karaluchy żyją wiecznie – wszystko przetrwają....

5. Sława czy fortuna?
Sława ! Bo jest wieczna (jak karaluchy)...

6. Z których miniatur jakie pomalowałeś jesteś najbardziej dumny?
Tylko z tych, które wygrywają bitwy – reszta mnie nie interesuje (jak to króla).
Ten zawsze wymiata - Treeman
Ci dwaj wygrali samodzielnie całą potyczkę (ależ ja byłem z nich dumny !) - Bonejacks
A ci tutaj nigdy nie PRZEŻYLI żadnej potyczki - Skeleton Warriors

7. Co robisz, by zapobiec wypaleniu się?
Tylko artyści się wypalają. Skoro mnie to nie spotkało/spotyka to chyba nie jestem artystą .... :( ale kibel ... To pytanie mnie zdołowało ...

8. Dlaczego kruk jest jak biurko?
A po co Alicji grzebień skoro i tak lodówka jest zepsuta ? 

9. Star Wars czy Star Trek?
Star Trek !
Czy wyobrażacie sobie, że nigdy nie obejrzałem ani jednego filmu ze świata Star Wars ? Ale i tak wolę Star Trek ;) Engage !

10. Jeśli mógłbyś tylko kupować figurki od tej pory od jednego producenta, który by to był?
Ha ! mam dyspensę na to pytanie (patrz pytanie nr 2) ;)

11. Jakie jest twoje ulubione danie na wynos?
Malutki oscypek z grilla z dżemem żurawinowym na wierzchu.

12. Jakich pędzli używasz najchętniej?
Ostatnio dostałem niesamowite pędzle – Raphael od Kolinsky'ego. Są N I E S A M O W I T E !


I dotarliśmy do samego końca ! Kończę już ten post bo mam godzinę 2 w nocy i królowa mnie do łóżka woła !

6 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie! Krypta Krypcie Kryptą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uprzejmie dziękuję za nominację jego nieumarłej wysokości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Królu krypty nominuje twój blog do Liebster award: http://warintroduceyourself.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominacje :) Odpowiem na nią w trochę późniejszym czasie gdyż muszę jeszcze wrzucić relację z Toruniowego Festiwalu malarskiego, a sesja sama się nie zaliczy xD

    Best regards
    Herrkuba

    OdpowiedzUsuń