sobota, 22 kwietnia 2017

Teren do Infinity - wip

Pozwolę sobie przedstawić to nad czym pracowałem kilkanaście wieczorków a co teraz oczekuje na pomalowanie. Są to tereny przede wszystkim do gry Infinity, ale jeśli nie użyję zbyt futurystycznych malowideł na budynkach to i z powodzeniem będzie służyć do zabaw ze steampunkowym Wolsungiem. Wszystko wykonałem z metrowych deseczek balsy o grubości 3mm i szerokość 10 cm. Takich deseczek było 3 więc biorąc pod uwagę dwie tubki Wikolu jakie poszły na sklejenie tych budyneczków i scenerii to koszt całego przedsięwzięcia zamknął się w kwocie ... 20 PLN. Gdzieniegdzie użyłem wyprasek z gry planszowej jako barierek, tudzież jako urozmaicenie ścianki murków. Silosy to resztki tekturowej tuby. Wykorzystałem też wszystkie kwadratowe podstawki od Warhammera jakie miałem do zrobienia czerpni naziemnych. Na zdjęciach są już pomalowane skrzynie (również z balsy) oraz kontenery, których z powodzeniem używałem już od jakiegoś czasu podczas wszelakich gier. Kontenery są jednak już papierowymi kartonikami z nadrukiem z oficjalnej strony gry Infinity. Są tak fajne, że nie będę robił ich balsowych odpowiedników. Swego czasu wydrukowałem 18 takich kontenerów na sztywnym papierze co kosztowało mnie dokładnie 18 PLN w punkcie xero.
Budynki są modularne - każdy mniejszy można postawić na dach większego robiąc piętra. Największy budynek ma otwierane drzwi na zawiasach i można do niego wejść figurkami oraz poruszać się nimi bezproblemowo poprzez zdejmowany dach.








To teraz malowanie ! :) Jeszcze nie zdecydowałem się na główny kolor całości. W moim zamyśle ma to być małe miasteczko/fabryka gdzieś na rubieżach świata Infinity, na planecie którą mało kto się interesuje, ale jednak będącą punktem zapalnym stron konfliktu. Miejscem, które nie do końca jest częścią super nowoczesnego społeczeństwa w jakim żyją żołnierze PanOceanii, ALEPH, Yu Jing. Ale bojownicy Ariadny, Haqqislamu czy Nomadów powinni czuć się tutaj swobodnie :)

9 komentarzy:

  1. What an impressive terrain, great looking buildings!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie. Kibicuję ci gorąco i czekam na zdjęcia pomalowanego terenu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko. Gdzie zaopatrujesz sie w balse?

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te konstrukcje z silosami i pomostami. A jak to jeszcze będzie w kolorze... Trzymam kciuki za finał prac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rozsądne i ekonomiczne wykorzystanie materiałów, inspirujące do zaopatrzenia się w balsę podobnej grubości. Nie jestem ekspertem, ale o tyle o ile grałem w Infinity, budynki bardzo grywalne. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tylko tyle. Za jakiś czas będą kolejne pięterka aby było jeszcze więcej możliwości taktycznych.

      Usuń