środa, 28 czerwca 2017

Guild Hounds

Ogary Gildii. Cztery dobermany, które są znakomitym dodatkiem do każdej ekipy w świecie Malifaux. Świetnie się uzupełniają z Luną z drużyny Lucasa McCabe'a a mogą być użyteczne również dla członków pozostałych frakcji, jak Arcanists czy Neverborn. Podstawki zrobiłem za pomocą rolki Small Bricks firmy Green Stuff World, którą zakupiłem niedawno do testów. O rolkach tych pisał już swego czasu Dhil Morgan w artykule na blogu Abiger Industry - 8 miesięcy zbierałem się na zakup aż w końcu nadarzyła się okazja;) Generalnie jestem zadowolony z takiego wynalazku. W ciągu kilku dni przedstawię kolejne figurki z podstawkami robionymi tą rolką. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.



6 komentarzy:

  1. Pieski są świetne. Bardzo mi się podoba co zrobiłeś z tymi skórzanymi pancerzami - świetnie wyszły. Ja te pieski wykorzystałem do swojej bandy do Frostgrave'a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dynamiczne pozy figurek oraz bardzo dobre malowanie robią niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rzeźby są wręcz aż nazbyt realistyczne. Dzięki

      Usuń
  3. Dobiegam do figurki przeciwnika w 10 sekund!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo realistyczne i bardzo groźne.

    OdpowiedzUsuń