niedziela, 25 czerwca 2017

Tła pod zdjęcia / Photo backgrounds

Jakiś czas temu za pomocą aplikacji GIMP wykonałem kilka teł pod zdjęcia. Powód był prozaiczny - czarnoszara kartka ze sklepu plastycznego stawała się już nudna a profesjonalne tła pod fotografie straszenie drogie. Teraz tła udostępniam każdemu kto chciałby ich używać w swoim warsztacie. Możecie je ściągać, do woli modyfikować i udostępniać dalej. Dostępne z pozycji tego posta jak i z podstrony Pliki, gdzie będą wisiały po wsze czasy.


Feel free to download below photo backgrounds and use them as you will. You can modify them and share further. Enjoy !



A poniżej kilka przykładów użycia owych teł w moim warsztacie. Sam wydrukowałem je na drukarce atramentowej w formacie A3 na najcieńszym papierze jaki był dostępny bo im grubszy tym bardziej odbijał światło lamp w moim namiocie bezcieniowym. 
Te same figurki - różne tła:







14 komentarzy:

  1. Bardzo profesjonalna robota :) Dzięki za udostępnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na początek fotografikom wystarczy a już na pewno jako podstawa do zrobienia własnych odcieni teł.

      Usuń
  2. Waonderful figures...and background photos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks ! Hope someone will use them behing his figures....

      Usuń
  3. Super na pewno skorzystam dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz będę się długo zastanawiał które tło sobie wydrukować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity efekt... jeśli połączyć to z namiotem bezcieniowym, to zdjęcia będą miażdżyć system :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł! Prosty i skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wykonanie i udostępnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałem podobne tła, ale bardzo mi się poniszczyły, a teraz zachęciłeś mnie do wypróbowania Twoich =)

    OdpowiedzUsuń