sobota, 9 grudnia 2017

Carrion Emissary

Dawno nie malowałem tak fajnej figurki ja ta tutaj - Carrion Emissary dla frakcji Resurrectionists do gier Malifaux. Nie dość, że potężna, to jeszcze niezwykła w rzeźbie i epatująca gotyckim klimatem. Podobne wrażenie robią pozostałe figurki z linii Emissaries of Fate. Są to nowe postacie, po jednej dla wszystkich stron konfliktu. Potężni sojusznicy, którzy... mogą praktycznie wszystko ;) Pojawili się w wydanej jakiś czas temu książce Shifting Loyalties wzbogacającej świat i rozgrywkę w Malifaux. Teraz w formie figurek cieszą oko jak żadne inne z oferty Wyrd.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć Carrion Emissary.







10 komentarzy:

  1. Obejrzałem, i jestem zachwycony! Zresztą - to częsta reakcja na figurki do Malifaux. Klimat i staranne wykonanie, dodatkowo podbite mistrzowskim malowaniem i zdjęciami. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna figurka i świetnie pomalowana! Myślę, że i do moich Tzeentchowców by się nadała!

    OdpowiedzUsuń
  3. O w pyte. Świetny model, ale to jak pomalowałeś szaty to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Operowanie szarym kolorem, przyznam, jest trudne dla mnie. Tutaj poszło sporo warstw by wyszło mi w miarę zgrabnie. Dzięki !

      Usuń
  4. Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś odnośnie modelu. Sam też do niego się przymierzam. Malowanie prześwietne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I sam przymierzam się do tego czy aby tak po prostu nie kupić pozostałych mimo, że i tak bym nimi nie grał. Są świetne ! Dzięki !

      Usuń
  5. Szkoda, że nie robią tak dynamicznych Lordów of Change :P
    Sierp i strzykawki robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super model i niesamowite wykonanie! Płaszcz wyszedł świetnie i bardzo dobrze podkreśla pozostałe, bardzo kolorowe elementy, tworząc razem naprawdę fajną kompozycję :) Jak zrobiłeś krew?

    OdpowiedzUsuń