poniedziałek, 28 marca 2016

Snail Trainer

Figurka przedstawiona w niniejszym poście jest produkcji krajowej firmy SPELLCROW do systemu Umbra Turris. Jest to Sad Goblin i otrzymałem go wraz z wejściówką na Hussar 2015, który odbył się w październiku w Warszawie. Na blogu miała być relacja z tejże imprezy lecz zwyczajnie zapomniałem zabrać aparat ze sobą więc zostały mi tylko mentalne wspomnienia.
Figurka jest niczego sobie. Jest to starannie odlana, fajna i dość szczegółowa rzeźba. Lecz taki smutny goblin do niczego mi nie pasował (ergo do mojej armii warhammerowych goblinków), więc zdecydowałem się zrobić go bohaterem małej dioramki. Za podstawkę posłużył drewniany klocek (o boku 3 cm), który zabrałem mojej córce ;) a samą dioramkę zrobiłem z różnego rodzaju odpadków, zapałek i gipsu (jak choćby chodniczek). Oto jest Snail Trainer – treser ślimaków, który ma swój warsztat i stadko oślizłych zwierzątek, które ciągle mu uciekają (są szybkie, w końcu sam je trenował) i dlatego jest permanentnie smutny, taki Sad Snail Trainer Goblin... Zapraszam do obejrzenia zdjęć.




14 komentarzy:

  1. Niezmiernie piękna dioramka! A te smaczki- ślimak,donica,szyld,witraż nad drzwiami dodają klimatu.Całokształt,jaki poszczególne elementy mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancka robota Panie kolego. Treser ślimaków wyszedł przednio, ale te małe ślimaki no fiu, fiu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre, pomysłowe i z jajem:) Z czego zrobiłeś te ślimaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślimaczki to muszelki znad morza, mikroskopijne wręcz - o długości 1-3 mm, jeszcze pomalowane i w tym jednym przypadku ciałko "wymodelowałem" w greenstuffie.

      Usuń
    2. Znakomity pomysł i świetne wykonanie.

      Usuń
  4. Przeuroczy, a ślimaki fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Szczegóły są wspaniałe: ślimaczki, donica, witraż i szyld.
    Też podbieram swojej Małej klocki do malowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzeci jaki podprowadziłem córce. myślę, że nim wyroście z klocków to po prostu znajdą się w moich projektach ;)

      Usuń