piątek, 9 grudnia 2016

Dwarf Nobleman

Figurka krasnoludzkiego Sarmaty od Ścibora. Ładna, bardzo szczegółowa, dostojna wręcz. Trudno dopasować ją do jakiegokolwiek systemu o ile nie ma się takich ludków w większej ilości aby ze sobą współgrały stylistycznie. Podstawkę  przyozdobiłem śniegiem Valhallan Blizzard od Citadel, co z kolei pozwoli mi wykorzystać go przynajmniej do gier Frostgrave (a tam niemalże każdą figurkę mam z innej parafii).
Jak widzicie - kolorystykę dobrałem najbardziej zbliżoną do tradycji sarmackiej. Jakby nie patrzeć to moja pierwsza figurka o konotacjach historycznych, he he :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.








19 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda przedewszystkim czapeczka z tym śniegiem jakby mu ktoś kulką przywalił :) no i model też super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak że niby zawiewa z jednej strony:-) Dzięki!

      Usuń
  2. Świetny model i bardzo dobre malowanie. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny model i malowanie bardzo solidne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model faktycznie fajny a z drugiej strony dość nietypowy. Dzięki!

      Usuń
  4. Rozkręcasz się :) a to tylko lepiej dla nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne malowanie i te śniegi tu i ówdzie miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niemetalicznie metaliczna demokracja szlachecka :D Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dopieszczony. Bardzo dobre NMM. Super ten śnieg na szacie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostojny, że ho ho! Super malowanie!

    OdpowiedzUsuń