wtorek, 18 lipca 2017

An Oni's Wrath

Pudełko startowe dla postaci Asami Tanaka do gier Malifaux. Asami to ta kobietka-zjawa pomalowana przeze mnie w niebieskich barwach. Jak widzicie, jest otoczona równie pokręconymi straszydłami z mitologii Dalekiego Wschodu. Są więc trzy Yokai (małpki), Ohaguro Bettari (ta potworzyca bez oczu) oraz Amanjaku (o dziwo, najnormalniejszy demon!). Asami uchodzi za agresywnego i tym samym bardzo ofensywnego mistrza wśród swoich współbraci z frakcji Ten Thunders.
Przedstawiam 6 figurek z pudełka startowego o nazwie An Oni's Wrath.












15 komentarzy:

  1. Rewelacja. Wspaniałe malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Figurki bardzo klimatyczne, a malowanie super. Pani potworzyca rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pani w niebieskim skradła mi serce, dopóki nie zobaczyłem, że coś wystaje jej z tyłu głowy :D
    Super malowanie, trzy kolory niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak, z dwóch stron usta - idealna kobieta ;)

      Usuń
  4. Wczoraj kupiłem tą ekipe na prezent. Twoją bandę pokażę jako wzór bo wygląda fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne malowanie. Świetnie się prezentują jako banda, szczególnie ta odcinająca się od reszty kolorystycznie postać w pomarańczowo-czerwonej szacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się malowanie i dobór palety kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napiszę to samo co koledzy - super figurki bardzo dobrze pomalowane!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ekipa. Malifaux ma swój niepowtarzalny styl, czasami zbyt dla mnie groteskowy, ale zawsze te figurki robią wrażenie. Oddzielną sprawą jest Twoje świetne malowanie. Zimne błękity bardzo dobre, świetna kontrastowa czerwień i pomarańcz. I robisz bardzo dobry użytek z rolki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ekipa! Świetne klimatyczne malowanie!
    Istnieje szansa, że dzięki temu postowi, to będą moje pierwsze figurki do MF. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za klimat! Bardzo mi się podobają =)

    OdpowiedzUsuń