środa, 19 sierpnia 2015

Malifaux Rail Crew Box - Rail Workers x3

Kolejna ekipa do systemu Malifaux ukończona. Box Rail Crew pod komendą Mei Feng (box dedykowany dla frakcji Arcanists, choć sama Mei Feng może walczyć również dla Ten Thunders). Po raz kolejny ludzie z Wyrd zadziwili mnie jakością figurek. Mimo, że statyczne, że brak im dynamiki a jednak mają w sobie te kilka szczegółów, które sprawiają że rzeźby są naprawdę miłe dla oka oraz fajne do malowania. W zestawie Rail Crew znajduje się 6 figurek. Wpierw zdjęcia minonków w postaci trzech Rail Workers. W następnym poście przedstawię już pozostałych zabijaków.




6 komentarzy:

  1. Ta banda jest dla mnie wielką zagadką, :) jak zresztą wiele band do Malifaux. Nie znam ich zupełnie ale sam klimat jest wg mnie bardzo oryginalny.

    Strasznie podobają mi się Twoje podstawki, no i malowanie też ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy podstawkach zawsze się staram :) Z jednego względu - czasem dobrze zrobiona podstawka potrafi przyćmić kiepskie malowanie :) Nie to żeby tutaj było źle pomalowane ....

      Usuń
  2. Fajnie wyglądają. Twoje malowanie dodało figurkom blasku a teraz pakować sprzęt i do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę dziwne proporcje mają, ale malowanie wyborne. No i bardzo steampunkowi, a to się liczy! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, są zbyt wysocy jak na Azjatów - to też zauważyłem;)

      Usuń