poniedziałek, 1 października 2018

Deathrattle Skeletons

Trochę na wyrost, ale trzeba się zabawić:) Wprawdzie świetna figurka pod wrześniowy temat XLIX. Figurkowego Karnawału Blogowego - Jesień (Blog The Fantasy Hammer) - jest jeszcze nie gotowa, ale po to są tematy FKB aby je naginać ku sobie, prawda? Tak się złożyło, że jakiś czas temu zmieniłem sobie trochę wyposażenie moich wojaków z armii Deathrattle do AoS: Skirmish. Włócznie zamieniłem na miecze oraz wielkie bronie. Użyłem do tego bitsów od Vampire Counts. W ten sposób z marnych w skirmishu (statystycznie) Skeleton Warriors z włóczniami zrobiłem 10 Skeletons Warriors z mieczami oraz 10 Death Guards z bronią dwuręczną. A tym drugim w chałupniczy sposób dodałem jeszcze odzienie na biodrach z green stuffu dla mocniejszego kontrastu.

Gdzie tu "Jesień"? W dwóch aspektach:
1. Panowie kwiecie wieku mają zdecydowanie za sobą. Są w pełni zaawansowanej JESIENI ŻYCIA - krok od upadku i totalnego rozsypania w proch. Lecz nadal z iskrą życia gdzieś tam pomiędzy żebrami.
2. Panowie w takiej formie na stole bitewnym wylądowali tylko raz, trzy miesiące temu. Od tamtej pory są już tylko marnym przedstawicielem oddalającego się w szybkim tempie ode mnie systemu skirmish do AoS. System się kurzy, zarasta mchem i ma już pełno gnijących liści na sobie. Jeśli GW go jakoś nie reaktywuje porządną dawką niesamowitej kampanii to wiosna dla niego nie przyjdzie, w każdym bądź razie nie dla mnie.



4 komentarze: