sobota, 31 grudnia 2022

Figurkowy Karnawał Blogowy #100

 Piękne zatoczenie koła przez Inkuba z bloga Wojna w Miniaturze. Zapoczątkował 100 miesięcy temu inicjatywę pod nazwą Figurkowy Karnawał Blogowy a teraz prowadzi jego 100. edycję.

Gratuluję wszystkim, którzy wzięli udział w pierwszej edycji FKB i po 8 latach nadal mają nie tyle radochę z hobby co prowadzą nadal własnego bloga.

Temat FKB numer 100 to: Next big Thing


Plany na moją przyszłość malarską jakieś mam. Ostatnio ugrzęzłem w projektach planszówkowych stąd moja próba wyzwolenia z tego się rozpoczęła. Nie to, że celuję w jakieś mega wyzwania i złote medale na najważniejszych konkursach ale rajcowało mnie i rajcuje nadal malowanie dla samej sztuki malowania a nie tylko grania. W listopadzie razem z moim przyjacielem wzięliśmy udział w warsztatach Krzysztofa Kobalczyka, które odbyły się akurat w Bydgoszczy. Już teraz wiemy, że takie wypady i spotkania z innymi i przede wszystkim z profesjonalistą pełną gębą to to co będziemy kontynuować w 2023. Po lewej możecie zobaczyć figurkę na jakiej się "warsztatowaliśmy" z Krzysztofem. Nadal WiP bo przez cały grudzień szastały mną jakieś cholerne choróbska i przez miesiąc nic nie pomalowałem (ewenement u mnie). Więc dopiero w styczniu przedstawię Szefa w całej okazałości.
Wyzwanie kolejne - córka już na tyle dorosła (8 lat - tyle co FKB!), że dostała pod choinką Warhammer 40k Recruit Edition Starter Set. I Bam! - już nie tylko maluje ale będzie też grać! Przynajmniej razem wejdziemy w świat WH40k bo granie w to to dla mnie totalna nowość.
I co tam jeszcze z celów? Jestem człowiekiem, który nie zasiądzie do figurkowej gry planszowej bez pomalowanych figurek. Więc ciągle u mnie w kolejce są Etherfields oraz Infinity Defiance, które CHCĘ pomalować w 2023. I trzymam się za słowo;)

3 komentarze:

  1. Powodzenia w realizacji planów, dużo zdrowia i czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za realizację planów (zwłaszcza w zakresie rodzinnego grania)! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń