sobota, 29 czerwca 2024

Uzurpator

 Przed Kontrastem 2024 przygotowałem tę oto dioramkę, aby przyjechać z czymś (a nie z niczym) i bawić się świetnie na tym festiwalu już z dwiema moimi malującymi córkami i ich figurkami. Niestety życie potoczyło się inaczej i Kontrastu nie odwiedziłem. Także tutaj zdjęcia mojej mini dioramki.

Postać to rzeźba Pawła z Rotten Factory a żabki kupiłem na stronie Green Stuff World (GSW). Cała reszta to kora brzozy,  błotko z Mig Jimenez czy Fluor Green (masa epoksydowa z GSW).

Mam troszkę więcej figurek od Rotten Factory i mam dla każdej jakiś pomysł. Może na Kontrast 2025 ;)



5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajniej by było na Kontraście, prawda?;⁠)

      Usuń
    2. Pewnie tak, ale mnie też nie było więc z mojego punktu widzenia nie ma różnicy. ;)

      Usuń
  2. Niezłe. Nie wiedziałem że RF wypuścił takiego żabola ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Kickstarterze wypuścił, chyba ze 2 lata temu. I w sumie bardziej to rybol niż żabol ale nie pasowało mi do pomysłu na dioramę:⁠-⁠)

      Usuń