wtorek, 16 grudnia 2014

Wight King

Wight King na piedestale. Nareszcie prezentacja. Metale malowane techniką TMM. Zabrudzenia na płaszczu i gdzieniegdzie na figurce zrobiłem za pomocą pigmentów Natural Umber oraz Rust od Vallejo. Te same pigmenty posłużyły mi do zrobienia podłoża (to i drobny piasek plus Vikol).
Sama podstawka/piedestał to 5 centymetrowy odcinek listwy sosnowej jaką zakupiłem w markecie budowlanym (ponad 2 metry listwy o boku 4,5 cm za zaledwie 14 PLN - starczy jeszcze na wiele cokołów :) - pomalowana lakierobejcą.






7 komentarzy:

  1. Wyszedł pięknie. Solidna, fachowa robota. Podstawka wygląda realistycznie. Gratuluję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy! Też mi się podstawka podoba. I dobór kolorów cacy. Co za zbieg okoliczności, bo ja też swojego właśnie skończyłem malować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci poszło. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny model!! Super podstawka oraz przybrudzenia! Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Wam koledzy ! Miód na moje serce ! ;)

    OdpowiedzUsuń