sobota, 13 sierpnia 2016

Gnoblars

Figurkowy Karnawał Blogowy ed. XXIV. - Złoczyńca

Ostatniego dnia lipca spodkładowałem te oto trzy figurki Gnoblarów by następnego dnia ujrzeć sierpniowy temat Figurkowego Karnawału Blogowego, jakim jest: Złoczyńca. Tym razem temat FKB dopasował się do mnie a nie na odwrót :) Karnawał w miesiącu sierpniu prowadzi Tomek z bloga Sobie maluję a tutaj macie listę (lista FKB) wszystkich dotychczasowych karnawałowych  tematów. 
Gnoblary same w sobie to mali rozbójnicy i dokładnie w takich rolach występują dziś u mnie. Zmienili tylko barwy - już nie robią burd w Starym Świecie, lecz zaciągnęli się jako Thugs (zbiry) do mojej bandy poszukiwaczy skarbów w mieście Frostgrave.
Figurki pochodzą ze starych, warhammerowych zestawów Ogrów. Nie znajdowały się w dedykowanych tej (pod)rasie boxach (o ile dobrze pamiętam) a były jedynie dodatkami na podstawki ich panów, tyrantów, rzeźników, hunterów czy kto to tam wie. W sumie to w moich łapkach było kilkanaście takich figurek-bitsów (wszystkie składały się z dwóch części - głowy i całej reszty), z czego zostawiłem sobie trzy różne aby w przyszłości je wykorzystać. O właśnie tak :







20 komentarzy:

  1. Ale super wyglądający złoczyńcy! Pasują bardzo klimatem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Będą padać jak muchy we Frostgrave ... :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pędraki - właśnie takiego słowa mi zabrakło opisując ich w artykule ;)

      Usuń
  3. Świetna zgraja! Klimatyczni złoczyńcy =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim śmieszni - i mam nadzieję, że coś ugrają (pozłodziejaszkują) w grze ;)

      Usuń
  4. Sympatyczne łotrzyki, bardzo dobrze im w zimowej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wszelkie figurki z szafy przysposabiam do frostgrave więc śniegu jeszcze u mnie będzie na wielu innych figurkach. Dzięki!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. He he :-) mam nadzieję że nie tylko będą wzbudzać politowanie wśród wrogów :-)

      Usuń
  6. Rewelka:) Właśnie pracuję nad podobnym teamem, ale zdecydowanie mniej mrocznym - robię z tych gnoblarów zielonych poszukiwaczy przygód. Takich kolorowo-heroicowych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strong and beautiful, they look strong and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Some would say they are weak and ugly ;-) thanks!

      Usuń
  8. Cholera, najlepiej maźnięte gnoblary jakie widziałem. I jeszcze ten śnieg <3 You have my axe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej ? Chyba tylko dlatego, że w sumie nikt ich nie maluje;-) dzięki!

      Usuń
  9. Urocze bandziorki :) Śnieg bardzo dobrze kontrastuje z ciemnymi wdziankami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Właśnie zaletą śniegu jest to, że fajnie zwiększa kontrast.

      Usuń