piątek, 28 października 2022

Figurkowy Karnawał Blogowy XCVIII - Massive Darkness Hellscape - Rainbow Crossing

 W tym miesiącu ja prowadzę Figurkowy Karnawał Blogow, tak przypominam :). Temat, który zapodałem to Lustereczko, Lustereczko.

A oto i moja banda. Niby słodkie w duszy, ale jednak złe do szpiku kości. Poznajcie ciekawe bandy Troskliwego Misia, My Little Pony oraz jakichś cherubinków do gry Massive Darkness 2 Hellscape. Całość ma nawiązywać do ukrytego poziomu w serii gier Diablo, gdzie na graczy czekały setki takich oto bajkowych potworków. Podstawki mają brokat, lecz trudno uchwycić coś takiego na zdjęciach - musicie uwierzyć:)



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nim ktoś mi nie powiedział o tym powiązaniu z Diablo to nigdy bym nie wpadł na to. Mimo, że Diablo to moje czasy to zupełnie nierozumiałem tej gry i nie grałem:⁠-⁠)

      Usuń
    2. A co tam rozumieć? Tam trzeba szybko klikać. ;)

      Usuń
  2. Obłędne! I figurki, i malowanie. W pozytywnym znaczeniu tego słowa :)!

    OdpowiedzUsuń